nedjelja, 17. lipnja 2012.

Travnjak na krovu grada

Sigurno vam se nebrojeno puta dogodilo, da poslije posla završite na cugi. Na samo jednom piću. A onda ste se našli na  trećem, četvrtom... Sve bi to bilo standardno, da moje radno vrijeme nije završilo u 24.00, kada je pala prva čaša. Zapravo, ostala sam ja na toj prvoj čaši, ali stalno je bila puna. Onda sam iz jednog bara, prešla u drugi pa sam se uskoro našla u nepoznatom stanu, u nepoznatoj kuhinji i već je bilo 04.00, kada sam sa šačicom ljudi dijelila lonac slasne pašte i komad vrhunskog parmezana. Da, završila sam u odličnoj kuhinji s onima koji znaju. Na žalost, toliko sam se zadubila u tanjur, da sam zaboravila fotografirati.A da bi jedna nekonvencionalna noć završila onako kako zaslužuje, totalno bizarno, popeli smo se na krov i bosonogi, s vlažnog travnjaka promatrali Zagreb u svitanje.



Zahvaljujem nazočnima.
Slobodnu nedjelju provela sam spavajući, a kada sam se probudila, bila sam spremna za još jednu rundu dobre hrane, za nešto sa žlicom.

MLADA JANJETINA S JOŠ MLAĐIM GRAŠKOM
-za dvije osobe

300g mlade janjetine (ja sam koristila filet, ali odlično će poslužiti i meso s lopatica ili vrata)
200g mladog graška
1 luk, sitno nasjeckan
1 mrkva, nasjeckana na sitne kockice (brunoise)
4 mlada krumpira, oprana i prerezana na polovine
središnji dio slate kristalke narezan na trakice
2 dcl bijelog, suhog vina
pileći temeljac ili voda (okus sigurno neće biti identičan)
sol i svježe mljeveni bijeli papar


Dobro zagrijte tavu i na nju dodajte malo maslinovog ulja. Janjetinu narezanu na kocke popržite sa svih strana. Pustite da se na dnu tave stvori karamelizirani sloj. Meso prebacite na tanjur, a na istoj tavi nastavite omekšavati luk i mrkvu. Kada su sasvim omekšali, vratite janjetinu pa sve podlijte vinom. Kuhačom postružite dno, a kada ispari dvije trećine vina, janjetinu u potpunosti prekrijte temeljcem. Poklopite i kuhajte oko pola sata. Tada dodajte grašak, krumpir i salatu pa kuhajte još petnaest minuta. Janjetina mora biti meka ko' putar.


Začinite solju i paprom te poslužite s baguetteom hrskave koorice i uz čašu bijelog vina.

Nema komentara:

Objavi komentar