utorak, 7. veljače 2012.

Jednostavan početak

Otkad sam odlučila ozbiljno se posvetiti blogu, moja internetska veza je pukla. Čini mi se da i tu vrijedi ona stara: “Kolko para, tolko muzike“. Pa kada odabereš najjeftinijeg operatera, ne moraš vezu imati svakoga dana. Ja iščekujem, dok moj prvi post polako gubi smisao.
U subotu navečer s curama sam izašla u kineski restoran i, sva ponosna, obavijestila ih o novom blogu i svom prvom postu. No, moj post s receptom za pripremu divlje patke, baš, i nije naišao na najbolji odaziv. Sve su one zaposlene žene i nemaju vremena baviti se kompleksnim jelima. Barem ne veći dio godine. Ono što žele, nova su i maštovita, ali istovremeno jednostavna jela, koja se mogu pripremiti u svega pola sata. To me odmah bacilo u teški očaj, jer moja namjera je bila svima pokazati kako svašta znam i kako nema namirnice od koje ne mogu napraviti čudo. Lagano sam došla do zaključka, da mi treba novi koncept. S obzirom da sam blog najavila za nedjelju, hitno mi je trebala dobra ideja. I jednostavna.
Spas je stigao u vidu Nutelle. Nedjelja, 05.02, je bila dan tog omiljenog namaza od lješnjaka. Recept je nastao 1944. godine u Italiji, u pokrajini Piedmont, kada je, zbog ratnih neprilika, došlo do porasta poreza na kakao, ali lješnjaka je bilo u izobilju. Današnji oblik Nutella je poprimila 1963. godine i od tada izvlči osmjeh na lica i djece i odraslih. Sve dok ne stanu na vagu.
Nisam mogla izabrati slađi i jednostavniji recept od inačice “iznenađenja“ slavnog Pierre Hermesa.



Potrebni su nam:
1 croissant
1 velika žlice džema od naranče
2 velike žlice Nuttele
5 lješnjaka  

Zagrijte pećnicu na 180 stupnjeva i pustite da se lješnjaci dobro ispeku, ali ne izgore. Oko 5min. Vruće ih odmah stavite u suhu kuhinjsku krpu i istrljajte. Tako ćete s njih odstraniti opnu. Očišćenu jezgru sitno nasjeckajte.
Nutellu stavite u vatrostalnu posudu i rastopite na šparetu, iznad tople kupke.
Croissant uzdužno prerežite na pola. Prerezanu stranu položite na zagrijanu teflonsku tavu. Ne morate dodavati nikakvu masnoću jer sam croissant sadrži dovoljnu količinu maslaca. Kada prerezani dio dobije zlatnu boju i croissant se ugrije, maknite ga s tave.
Jednu polovicu premažite džemom od naranče, a zatim je prelijte otopljenom nutelom. Sve zajedno posipajte nasjeckanim lješnjacima.
Dobili ste ukusan i zanimljiv doručak ili međuobrok. Možete upotrijebiti i neki drugi džem, ali nećete dobiti isti efekt.  Bit je postići kontrast gorke naranče i slatke kreme od lješnjaka.
Čini mi se da je ovo dovoljno jednostavno za početak.    
  

Nema komentara:

Objavi komentar