četvrtak, 19. travnja 2012.

La Chocolate

Već neko vrijeme u Masarykovoj ulici postoji La Chocolate. Kratko prije Uskrsa navratila sam kako bih vidjela što se nudi. U jednostavno namještenom prostoru prodaju se vrhunski čajevi, zbog kojih, naravno, nisam ušla, i čokolada. La Chocolate proizvodi vlastitu čokoladu, od koje sam kušala onu bijelu s komadićima kakaa i praline Krem badem. Dok je prva prosječna, ona druga mi se poprilično svidjela.

Njihove police pokazuju kako poznaju osnove u proizvodnji čokolade, ali kako je pred njima još dugačak put. Mjesta za razvoj ima na pretek, a mašta ovdje može učiniti čuda. Nadam se da i hoće.

Za one, kojima se ne čeka ta stepenica u razvoju, postoji polica s uvezenom čokoladom. Na njoj sam odabrala bademe u bijeloj čokoladi i mascarponeu. Tu sam ostala bez riječi. Okus je božanstven.

Postoji i jedna zgodna sitnica, prigodna u ovo doba krize. Uz blagajnu je košarica s artiklima na sniženju. Nije to roba, kojoj ističe rok, već napukle čokolade, koje ne biste kupili nekome na poklon, ali za vlastiti užitak, da.

I još nešto, osoblje je izuzetno ljubazno i susretljivo.

Nema komentara:

Objavi komentar