utorak, 17. travnja 2012.

Otok za odmor

Pune dvije godine prijatelji su me nagovarali da otputujem u Grčku, ali meni se, nekako, nije išlo. Stalno sam pronalazila izgovore zašto da to ne učinim. A onda, dogodio mi se prazan tjedan i dogodilo se da ne mogu pronaći izgovor. Otputovala sam i od tada, nije se dogodila niti jedna godina bez Grčke. Ne mogu niti zamisliti, da je drugačije. Teško mi je to objasniti, ali tamo kao da sam življa nego inače, sve je nekako iskonskije, pročišćeno. Tamo je smijeh zvonkiji, nego drugdje, suze slanije, nego inače. Žeđ i glad su dublje, umor teži, a san okrijepljujuć. Ljubav je jednostavna.
Oblutci na plaži su bjelji i okrugliji, nego na drugim plažama. 

06:00 izlazak sunca, Lindos, Rodos

07:00 jutarnja šetnja, Lindos, Rodos

07:30 jutarnja šetnja, Lindos, Rodos

07:45 jutarnja šetnja, Lindos, Rodos

08:00 doručak na terasi, Lindos, Rodos

09:00 sightseeing, Patmos

10:00 jutarnja kava, Retimno, Kreta

12:00 panoramska vožnja, Mesara, Kreta

14:00 ručak, riblja taverna Scala, Matala, Kreta

15:00 poslijepodnevno kupanje, plaža Ag. Nikolaos, Krf

16:00 poslijepodnevno kupanje, Sivota, Epir

18:00 večernja šetnja, Grad Rodos, Rodos

19.30 večera, Grad Krf, Krf

20:30 zalazak sunca, Ida, Kreta

23:00 večernji izlazak, Grad Rodos, Rodos

Svake godine ljetovanje provodim na drugom grčkom otoku. Za ovu godinu još nisam donijela odluku. Ima li kakvih ideja?

Nema komentara:

Objavi komentar