srijeda, 30. svibnja 2012.

Dok kiša pada

Ako sam dobro čula, sinoć su na TV rekli, da sutra, tj. danas, nema šanse za pljuskove. A zašto sam onda kući stigla mokra? Vjerojatno zato što sam ja iskoristila tu šansu.
No, ljutnju na stranu. Kiša je dobra, jer u kombinaciji s toplinom daje gljive.
STIGLI SU VRGANJI!!!


Dugo sam ih čekala i sad sam sva izvan sebe. Prošla je godina bila sušna i gotovo da ih nije bilo. Pripremila sam ih smo dva puta. No, čini se da ću ovu iskoristiti do maksimuma.
Kako je radni dan chefa dug i naporan, često mi ne preostaje puno vremena za još malo kuhanja. Zato ću vam, vrlo rado, predstaviti jedan jednostavan recept. Vrganje s palentom. Ne onom koja se kuha 45min, nego instant od nekoliko minuta. Znači, ovaj je recept predviđen za one koji nemaju vremena i ne zaziru od povremenog pojednostavljivanja stvari. Kažem povremenog J


VRGANJI S MASCARPONEOM I PALENTOM
-za dvije osobe

200g svježih vrganja
pet grančica timijana, samo listići
tri režnja češnjaka, naribanog
maslinovo ulje
kruno mljeveni bijeli papar
sol
1dcl suhog, bijelog vina
velika žlica puna sira Mascarpone
160g instant palente
voda za kuhanje palente (omjer prema uputstvima na pakiranju)
sitno mljeveni bijeli papar
75g svježe naribanog Parmezana
50g maslaca

Očistite vrganje tako da im ogulite stabljiku te ih obrišete vlažnom krpom. Narežite ih na ploške.
Zagrijte maslinovo ulje te na njemu prepecite vrganje dok ne dobiju laganu, smeđu boju. Vrganje posolite i popaprite, dodajte češnjak i timijan pa nastavite peći dok ne omekšaju. Podlijte bijelim vinom. Pustite da ispari. Maknite na stranu, dok ne skuhate palentu.


Uzavrite slanu vodu (malo više od onoga u uputstvu) te u nju dodajte palentu. Kuhajte dok se palenta ne skuha. Neka bude vrlo mekana, ne tekuća. Dodajte papar, maslac i Parmezan. Miješajte dok se sve ne poveže. Palenta je gotova.


Vratite vrganje na vatru, uz dodatak dvije žlice vode. Kada se sve ugrije, dodajte Mascarpone i sve dobro povežite.
Vrganje servirajte na palentu i pospite ribanim parmezanom.

Nema komentara:

Objavi komentar