petak, 18. svibnja 2012.

Za ponorit!

Napokon lijepo vrijeme! Idealno za druženje s prijateljima i kavicu na nekoj od zagrebačkih terasa. Ili još bolje, za najbolji sladoled u gradu.
Jedino, pitam se zašto onda sjedim, u pidžami, na kauču. Pa Norijada je! Još uvijek smišljam rutu proboja do središta grada. Treba, u glavi, dobro posložiti lokacije srednjih škola i smjerove kretanja maturanata prema Jarunu. Ili možda Bundeku? Kamo sad maturanti ideju noriti?
O.k. ne treba gubiti vrijeme. Ukoliko ste se odlučili riskirati, kao ja, trebate dobru strategiju.
Evo nekoliko savjeta za preživljavanje u Zagrebu danas:
1) odjenite nešto staro, nešto što vam neće biti žao baciti nakon što vas maturanti zaspu brašnom i izgađaju jajima ili već nečim
2) u prijepodnevnim satima izbjegavajte lokacije svih srednjih škola
3) tri su glavna točke u gradu, na koje nemojte ići ni u krajnjoj nuždi: Trg, Savska i Jarun
4) prepoznajte potencijalnu opasnost: jedinke oko 18 godina, odjevene u identične majice s imenima škola i pokojom forom ili prostotom, kreću se u skupinama, glasno viču i zvižde, nose vrećice sa špecerajem, uglavnom osnovnim (brašno, jaja, pivuša)
5) nije svaka osoba s vrećicom špeceraja maturant, ali zaobiđite ju
6) ukoliko čujete glasno zviždanje, a zvuk se kreće prema vama, niste dovoljno pažljivo razradili kretanje gradom. Sakrijte se!
7) ukoliko vas neka skupina, bez zviždaljki, iznenadi, to je opet znak da niste bili dovoljno pažljivi. Nikako ne pokazujte strah ili negodovanje. Smješkajte se i recite “To buraz! Brutalni ste!“ Ili već nešto tako. Bitno je da se uklopite. Možete i nekog tražiti pljugu ili vatru...
8) i jedna za one hrabre, koji žive na rubu. Ako se vozite tramvajem, ulazite isključivo u kola ili zone s maturantima i švercajte se. Tu kontrola sigurno ne ulazi, a i sjedit ćete jer maturanti, obično, skaču na sredini.
Ukoliko vam savjeti ne pomognu, želim vam više sreće iduće godine.

Za nagradu, ako preživite do središta grada, otkrit ću vam gdje se jede moj najdraži sladoled. Na Cvjetnom trgu u “Gpoint“ baru i bistrou.  Voćni sorbet i sladoled me podsjećaju na moj omiljeni, londonski Cocorino. Čak imaju i ružičasti grapefruit! Osim uživanja u sladoledu, Gpoint nudi i pogled na živost Cvjetnog trga. Sjedite, a u središtu zbivanja ste.
Nedavno sam išla napraviti fotke za blog. Sjela sam s frendicom i naručila sladoled. Odmah sam, ko sivonja, navalila na malinu i čokoladu i već sam skoro sve pojela, kad sam se sjetila zašto sam došla.


Oh well, naručile smo još jednu rundu...


Malina, čokolada, pistachio, mmmmmmmm badem.

Javite mi što mislite.

1 komentar: