ponedjeljak, 5. ožujka 2012.

Doručak na travi

Volim onaj osjećaj optimizma i nade, koji u meni budi proljeće. Vuče me na otvoreno, u duge šetnje, u vrt, na terase kafića. Nema mi boljega od ručka, uz čašu vina, na mojoj zagrebačkoj terasi ili doručka na istarskom travnjaku.


Za bolje raspoloženje, ukrasite stol propupalom granom ili vjesnicima proljeća, a ako se bojite da bi vam moglo biti hladno, pripremite vunenu dekicu.


Naravno, ugođaj nije potpun, ako na stolu nemate i nešto fino. Prošlog vikenda posjetila sam “Dane meda“ u Pazinu i kupila izvrstan jelov med, medljikavac, iz Kastva. Rado koristim med i u slanim, i u slatkim jelima. Ovoga puta pripremila sam nešto slatko.

SVICI OD SIRA I MEDA
-za dvije osobe

4 lista kora za savijače
50g maslaca
250g kravlje ili kozje skute
150g meda
malo konjaka, bilo bi odlično kada biste imali grčku Metaxu
1 mala žličica bijelog sezama
malo soli
suncokretovo ulje za prženje


U posudi izmiješajte kravlju skutu, dva prstohvata soli i jednu veliku žlicu meda.
Otopite maslac na vatri.

Smanjite listove za savijaču na veličinu 25cm x 25cm. Položite jedan list na radnu podlogu, lagano ga premažite maslacem i prekrijte ga drugim. Smjesu skute i meda stavite u sredinu te preklopite i zamotajte sa svih strana, kako smjesa ne bi iscurila pri pečenju. Isto učinite i s druga dva lista i ostatkom skute.

Na tavi zagrijte ulje (dubine oko 5mm) pa na njemu pecite svitke, prvo na jednoj strani pa na drugoj, dok ne potamne. Pečene svitke položite na papirnate salvete, kako bi upile višak masnoće.
Zagrijte ostatak meda i malo konjaka.

Servirajte svitak na tanjur, pospite ga s malo bijelog sezama pa prelijte otopinom meda i alkohola. Ovaj desert najbolji je, dok je još vruć.

Uživajte u proljeću!

Nema komentara:

Objavi komentar