srijeda, 18. travnja 2012.

Kao Jagoda

Ja sam, onako, poprilično ozbiljna i povučena osoba. Možda ne baš povučena, ali mirna i tiha. Izuzetno sam odgovorna. Stvari volim raditi po pravilima i kada se nečega primim, dajem sve od sebe kako bih to dobro odradila. Ipak ću ja stajati iza toga. Prije nego li nešto kažem, dobro razmislim. U školi sam bila štreberica, a čini se da sam to i ostala. Kada sve to uzmem u obzir, rekla bih da nisam zabavna osoba. Vjerojatno biste mi, bez problema, povjerili nekakav posao, ali ako ste se uputili u ludi noćni provod, teško da biste se sjetili okrenuti moj broj.
Često bih se uhvatila kako zavidim onim bezbrižnim, veselim curama široka osmjeha. Znate, onima iskričava pogleda, koje zabacuju svoju lepršavu kosu i zvonko se smiju. I to stalno. Poznavala sam jednu takvu. Svojom pozitivom, kao magnet, privlačila je ljude. Da stvar bude bolja, zvala se Jagoda. Sva je bila tako summery i fresh.
Više nego jednom, moja novo


godišnja odluka bila je, biti kao Jagoda. I sve bi dobro krenulo. Svaki puta bih izdržala cijelo jedno prijepodne, možda i poslijepodne, ali do večeri bih potpisala kapitulaciju. Jednostavno, nije mi u prirodi smijati se cijeli dan. Šteta. Ta veselost mi dođe kao kakva dijeta, teško je se pridržavam.  Ma, jesam ja pozitivna, ali brate, ne mogu se stalno smijati.
Kada sam se odlučila na pisanje ovoga bloga, odlučila sam da će biti kao Jagoda. Rekla sam sebi, da ću pisati samo o pozitivnim stvarima. Sve će biti fino, veselo, izvedivo, idealno. A sada pogađate, nisam ja taj tip ;-)
Prije nekoliko dana lista Dobrih restorana, izazvala je pravu buru oko mene. Puno je razočaranih. Mislili su da su bolji. Ja mislim da nisu. Ima i zadovoljnih, a ja mislim da se zavaravaju. Poznajem ih i jedne i druge, amatere. No, što ja znam. Znam samo da smo opet jako ambiciozni. Lista sto restorana, po uzoru na San Pellegrinovu listu? Na toj listi se nalazi njih sto iz cijeloga svijeta, a mi smo ih našli u Hrvatskoj. Bullshit! Nemamo ih ni pet. No, to ipak chefovima kuhinja i restaurant managerima govori koliko su kompetentni.
Dosta negativnosti! Ponovno sam Zen, ovaj, Jagoda.

LEDENI SOUFFLE OD JAGODA
-za dvije osobe

140g pirea od svježih jagoda (jagode dobro izmiksajte štapnim mikserom)
100g šećera
25ml vode
2 bjelanjka
prstohvat soli
200ml vrhnja za šlag


Na vatru stavite šećer i vodu, te pustite da se otopi. Termometrom za šećer pratite temperaturu sirupa. Kada dostigne 116°C, maknite s vatre.

Pjenasto izmutite dva bjelanjka i prstohvat soli te postepeno ulijte sirup. Izmutite čvrsti snijeg. Mutite dok se snijeg ne ohladi. Toplinu ćete provjeriti dodirujući dno zdjele dlanom. S vanjske strane ;-)

Od 120ml vrhnja lagano zamutite šlag.

Širokim pokretima iskombinirajte pire od jagoda, snijeg i šlag.

Posudice za souffle (možete ih kupiti u Mülleru) ili neke slične posudice, izvana oblijepite papirom za pečenje, tako da papir nadvisuje rub posudice za centimetar i pol. Rub papira mora biti ravan i jednake visine na svim dijelovima. Do vrha nalijte smjesu i vlažnom spatulom izravnajte površinu. Neka se ledeni souffle hladi u zamrzivaču dva do tri sata prije posluživanja.


Prije posluživanja desert ukrasite preostalim šlagom i voćem.

Nema komentara:

Objavi komentar