nedjelja, 15. travnja 2012.

London Baby: Divertimenti

Već neko vrijeme patim od jedne vrste ovisnosti. Poseban je to oblik shoppingholije. Shoppingholizma? Kak' se to kaže? Ima li tako nešto u hrvatskom jeziku?
Nema veze. Sigurna sam da znate na što mislim. U svakom slučaju, ja nemam problema s nekontroliranim kupovanjem cipela, ali kada uđete u moju kuhinju, jasno vam je o čemu se radi. Kulinarska oprema, posuđe, lonci, tave, a tek kalupi, modlice, čašice... Nisam u stanju proći pored dućana s opremom za kuhanje, a ne ući. A kad sam već unutra, šteta je ne kupiti stvari koje mi, baš, trebaju. Vjerujte mi, uvijek pronađem takve stvari. Nevjerojatno je koliko sam toga do sada već kupila.


Neke od tih stvari koristim svakodnevno, a neke još nisam upotrijebila, ali sigurna sam da mi treba ili će mi zatrebati sve što sam ikada kupila.
U svojoj okolini poznajem velik broj ljudi s istim oblikom ovisnosti i mogu vam reći, da za razliku od mene, oni stvarno imaju problema ;-) Gomilaju opremu za kuhanje, koju najčešće nikada niti ne raspakiraju, a kamo li upotrijebe. Zapravo, prosječnom čovjeku potrebno je vrlo malo opreme te vrste.
Kupovanje kuhinjske opreme skup je sport i zato, svaki puta prije nego li potrošite teško zarađen novac, razmislite. Razmislite kako često sami pečete kruh i da li je pekač kruha pravi izbor. Kuhalo za rižu? Ima li to smisla? Da li ste spremni kupovati i trošiti pozamašne količine ulja potrebnog za fritezu? A sokovnik? Nevjerojatno pitak, a koma za čišćenje. Sve navedene radnje, lako možete izvesti i bez gore navedenih aparata.


Naravno, ima i opreme koju se isplati kupiti.


Jedna od najboljih stvari je mlinac za papar. Ukoliko se odlučite uložiti u Peugotovu napravu, imat ćete prijatelja za cijeli život. Mljet će grubo i fino, sol i papar i još ponešto.


Treba vam i nož. Jedan dobar je dovoljan.
Ne možete ni bez štapnog miksera.
Evo ga, opet se javlja ovisnost. Sad bih mogla počet nabrajati. Šalim se. Ukoliko stvarno kuhanje želite učiniti hobijem, naučite nešto o obradi namirnica, pratite recepte, koji vam se sviđaju i prema tome birajte opremu. Nikako obrnuto. Vrlo brzo ćete shvatiti da su vam ruke najbolja oprema, a sve ostalo sporedna pomagala.
I dobro, pitate se gdje je u svemu ovome London? To je pravo mjesto za poticanje i razvijanje ovisnosti o kupovanju kulinarske opreme. Prvo sam trošila u skupim dućanima, a kada se hrpica smanjila, završila sam u podrumima kineske četvrti. Hm, ne događa li se to u zadnjem stadiju svake ovisnosti? No, dobro.


Danas vam predstavljam Divertimenti, ušminkan i ulickan dućan prekrasnog posuđa, vrhunske kulinarske opreme. No, ne prodaju oni, samo, dopadljivu robu za dobrostojeće gospođe. Ima tu i pravih stvari. Satima bih mogla stajati ispred njihove vitrine s vrhunskim noževima. Sva sreća, vitrina je odmah uz kafić, koji predstavlja srce dućana. Tako, dok birate sitnice, možete uživati u šalici čaja ili jednostavnom ručku, a možete vidjeti i sebi sličnu ekipu.
Divertimenti u svome podrumu održava i satove kuhanja, koji su, mogu vam reći, jako dobro posjećeni. Možete ih naći na dvije lokacije, Marylebone High Street i Knightsbridge. Ne znam koji mi je ljepši.
Ako volite kuhati, a nađete se u Londonu, svakako ih posjetite.  


1 komentar:

  1. I really hope this commentary isn't deleted like my last one...

    My page - Debenhams free delivery

    OdgovoriIzbriši