ponedjeljak, 12. ožujka 2012.

Boje na tanjuru

Vikend povratka u Zagreb i lijepo vrijeme željela sam iskoristiti do maksimuma. Prošetala sam osunčanim gradom pa oko Jaruna, malo shoppingirala, popila kavu s frendicom. U kinu sam pojela male kokice i pogledala film s totalno sexy Tomom Hardyem. Sve u svemu, zagrebački, proljetni vikend. Ono što sam propustila zadnje dvije godine.
Naravno, bez Dolca to ne bi bilo to. A tamo su se sramežljivo proljetne boje počele miješati sa zimskima. Ja sam ih odmah pomiješala u tanjuru.


ŠARENA SALATA
-za dvije osobe

6 rotkvica, nasjeckanih na listiće
100g matovilca
100g radiča
100g rukole
2 mlada luka, nasjeckana na kolutiće

PRELJEV
25ml bijelog vinskog octa
100ml maslinovog ulja
1 čajna žličica Dijon senfa
20g sušenih rajčica, sitno nasjeckanih
2 grančice timijana (majčine dušice), samo listići
sol i papar

Očistite i operite salatu. Dobro je osušite, kako preljev ne bi samo skliznuo, po mokroj salati, na dno zdjele. Listove nakidajte na veličinu koja vam odgovara i sve zajedno stavite u zdjelu.


Sastojci za preljev moraju biti sobne temperature. U posudi dobro iskombinirajte ocat, senf, sušenu rajčicu, timijan, sol i papar. Zatim, polako, u laganom mlazu dodajte ulje, dok, istovremeno, pjenjačom sve brzo mutite, da biste dobili emulziju. Ulje mora biti dobro inkorporirano, ne smije se odvajati od ostalih sastojaka.

Ukoliko napravite više preljeva, možete ga, nekoliko dana, držati u zatvorenoj posudi u hladnjaku. Ulje će isplivati na površinu. Da biste ponovno dobili emulziju, prvo ga morate dovesti na sobnu temperaturu, a onda dobro izmutiti pjenjačom.



Popodne idem do bolesne prijateljice, a sutra ću vam otkriti što sam joj skuhala za ručak.

Nema komentara:

Objavi komentar